Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování – Bc. Michala Navrátilová
Bc. Michala Navrátilová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování
Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in Terms of Travelling
Anotace:
Téma této diplomové práce je Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování a jejím hlavním úkolem je sestavit návrh dovolené pro daný segment. Teoretická část práce poskytuje teoretický základ pro celou práci, je vytvořena z odborných publikací a věnuje se tématům jako je spotřebitelské chování, generace a jejich rozdělení, segmentace spotřebních trhů, či cestovní ruch. V rámci praktické …víceAbstract:
The topic of this thesis is Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in terms of Travelling and the main goal is to create a plan for holiday suitable for a given segment. The theoretical part works as a theoretical base for the whole thesis and contains themes such as Customer Behaviour, Generations and its Division, Segmentation of Consumer Markets or Tourism. The practical part provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Navrátilová, Michala. Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace trhu kávy
Kateřina Binterová -
Segmentace trhu tavených sýrů v České republice
Klára Vyskočilová -
Segmentace trhu vybrané kategorie zdravotnických prostředků
Pavlína Gorolová -
Segmentace bankovního trhu v České republice
Kristýna Kotnová -
Segmentace spotřebního trhu generických léků
Farrukh Saidov