Bc. Tereza PETRIKOVÁ
Diplomová práce
Spiritualita a podnikání
Spirituality and business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spiritualitou v podnikání. Je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Praktická část se zabývá základními pojmy (spiritualita, náboženství). Dále se zde řeší problematika fenoménu spiritualita v podnikání (jeho definice, projevy, přínosy a hrozby). V praktické části je proveden kvalitativní výzkum v konkrétních organizacích.Abstract:
This thesis deals with workplace spirituality. It is divided into theoretical and empirical part. Practical part consists of basic terms (spirituality, religion) and the issues of workplace spirituality definition, manifestation, benefits and threats. The empirical part consists of qualitative research of this phenomenon in selected organizations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRIKOVÁ, Tereza. Spiritualita a podnikání. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Kulturální studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Diamant nad zlato: víra v byznys a spiritualita pozitivního myšlení českých podnikatelů v síťovém marketingu
Václav KŘIVANEC -
Diamant nad zlato: víra v byznys a spiritualita pozitivního myšlení českých podnikatelů v síťovém marketingu
Václav KŘIVANEC -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva