Bismark Kwame Yeboah

Master's thesis

The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana

Vliv digitálního bankovnictví na poskytování zákaznických služeb: Studie Ecobank Ghana“
Abstract:
Výzkum zkoumal vliv digitálního bankovnictví na poskytování služeb zákazníkům pomocí studie Ecobank Ghana. Tato banka byla použita, protože je to jedna z předních bank v Ghaně, která využívá technologie nejvyšší úrovně pro poskytování služeb svým zákazníkům v celé šíři svého působení. Výzkum ukázal vliv digitálního bankovnictví a implementoval literaturu, která se zabývá tímto tématem. Ecobank byla …more
Abstract:
The research investigated the effect of digital banking on customer service delivery using Ecobank Ghana as a study. This bank was used because it is one of the leading and notable banks in Ghana which the highest level of technology being deployed within and beyond to service their customers to every breadth and length. The research showed the effect of digital banking and implemented the appropriate …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Dennis Nchor, MSc Ph.D.
  • Reader: Veronika Kajurová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / specializace:
Economics and Management / Human Resources and International Leadership

Theses on a related topic

All theses