Bismark Kwame Yeboah

Diplomová práce

The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana

Vliv digitálního bankovnictví na poskytování zákaznických služeb: Studie Ecobank Ghana“
Anotace:
Výzkum zkoumal vliv digitálního bankovnictví na poskytování služeb zákazníkům pomocí studie Ecobank Ghana. Tato banka byla použita, protože je to jedna z předních bank v Ghaně, která využívá technologie nejvyšší úrovně pro poskytování služeb svým zákazníkům v celé šíři svého působení. Výzkum ukázal vliv digitálního bankovnictví a implementoval literaturu, která se zabývá tímto tématem. Ecobank byla …více
Abstract:
The research investigated the effect of digital banking on customer service delivery using Ecobank Ghana as a study. This bank was used because it is one of the leading and notable banks in Ghana which the highest level of technology being deployed within and beyond to service their customers to every breadth and length. The research showed the effect of digital banking and implemented the appropriate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Dennis Nchor, MSc Ph.D.
  • Oponent: Veronika Kajurová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Economics and Management / Lidské zdroje a mezinárodní leadership v AJ

Práce na příbuzné téma

Všechny práce