Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti) – Michaela MAREŠOVÁ
Michaela MAREŠOVÁ
Bakalářská práce
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti)
Play as a specific tool in kindergarten for children with autism spectrum disorder (social skills)
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na význam hry jako specifické pomůcky v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra s důrazem na rozvoj sociálních dovedností. Cílem práce je pozorovat a následně zkoumat potíže dětí s poruchou autistického spektra při interakci s vrstevníky a pedagogickými pracovníky, a to jak při řízených činnostech, tak i při spontánní hře, která je také velmi důležitá …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the importance of play as a specific tool in nursery school for children with autism spectrum disoster, with an emphasis on developing social skills. The aim work is to observe and sebsequently examine the difficulties of children with autism spectrum disoster when interacting with peers and teaching staff, both in directed activities and in spontaneous play, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREŠOVÁ, Michaela. \textit{Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti)}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/za9mmc/.
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Michaela. Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti s poruchou autistického spektra (sociální dovednosti). Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Srovnání vlivu podmínek vzdělávání v mateřských školách s odlišným vzdělávacím programem na sociální dovednosti dětí.
Alena KLUCHOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Alena Rafajová -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (sociální dovednosti)
Veronika JANČOVÁ -
Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole
Renata ŠVAŇHALOVÁ -
Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením
Veronika Brožová -
Sociální dovednosti u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Barbora HROMADOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva