Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z – Vilém Kopal
Vilém Kopal
Bachelor's thesis
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Digital marketing on social networks and its influence on consumer behavior of generation Z
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit vliv digitálního marketingu na sociálních sítích na spotřební chování generace Z a následně navrhnout doporučení pro nové či zaběhlé podniky na zacílení generace Z na sociálních sítích. Teoretická část je věnována teoretickým východiskům digitálního marketingu jako jsou pojmy marketing, digitální marketing a jeho formy a spotřební chování. První …viacAbstract:
Main goal of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the influence of digital marketing on social media on the consumer behavior of generation Z and propose recommendations for new or established businesses to target generation Z on social media. Theoretical part describes terms like marketing, digital marketing and its forms, and consumer behavior. First half of the practical part is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ros9o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo