Chování a potřeby uživatelů vzdělávacího webu ČT edu – Kamila Prosická
Kamila Prosická
Bakalářská práce
Chování a potřeby uživatelů vzdělávacího webu ČT edu
Behaviour and needs of the educational portal‘s ČT edu users
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování vybrané skupiny uživatelů vzdělávacího portálu ČT edu. Cílem práce je navrhnout vhodné úpravy portálu a vhodné nástroje marketingové komunikace na základě chování, potřeb a přání uživatelů webu. Ke stanovení těchto závěrů a doporučení byl proveden vlastní výzkum ve formě řízených hloubkových rozhovorů se zástupci z řad učitelů mateřských …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue regarding consumer behaviour of a selected group of users of the educational portal ČT edu. The aim of this thesis is to design applicable modifications of the ČT edu portal with suitable tools of marketing communication. The modifications are based on the behaviour, needs and wishes of its web users. The research described in this thesis was conducted in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Denisa Apková
- Oponent: Alžběta Plívová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková
Název
Vložil
Vloženo
Práva