Vliv reklamy na konzumaci spotřebitele – Bc. Linda Krejčíková
Bc. Linda Krejčíková
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na konzumaci spotřebitele
The Influence of Advertisements on Consumers
Anotácia:
Reklama je součástí každodenního života a díky ní nabýváme dojmu, že víme, co je moderní a co se patří. Reklamní sdělení nám poskytuje mnoho informací o produktech, značkách a dokáže měnit naše vnitřní postoje a chování. Každá firma chce mít takovou reklamní strategii, která by oslovila co nejvíce zákazníků. To je i případ firmy McDonald´s, která má na trhu výsadní postavení. Tato bakalářská práce …viacAbstract:
Advertisement is a part of our daily life and that´s why we regain consciousness that we know what´s modern and felicitous. Advertising message provides us much information about products, brands and it can changes our inner attitude and behaviour. Every company wants to have a good advertising strategy to gain the most possible of customers. That´s case of McDonald´s Company, which has a leading position …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12332/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Eva Klánová
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍKOVÁ, Linda. \textit{Vliv reklamy na konzumaci spotřebitele}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/zag09d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera