Bc. Lenka Švecová

Diplomová práce

CLIL in Very Young Learners

CLIL in Very Young Learners
Anotace:
Diplomová práce „CLIL in Very Young Learners“ si klade otázku, zda jsou žáci první třídy ZŠ schopni používat angličtinu v ostatních předmětech, případně do jaké míry. Práce zkoumá, zda jsou žáci schopni si získané znalosti uchovat a následně využít pomocí metody CLIL (Content and Language Integrated Learning), která se zaměřuje na výuku obsahu předmětů v anglickém jazyce. Teoretická část vysvětluje …více
Abstract:
In Diploma thesis “CLIL in Very Young Learners” the main emphasis is put on finding out whether the pupils in the first class at primary school are able to use English in some other subjects and to what extent. It focuses on whether the pupils are able to retain certain knowledge with the help of the CLIL(Content and Language Integrated Learning) programmes and, also, whether they can use the knowledge …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
  • Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta