Jakub Jirka

Bakalářská práce

Mezi filmem a videohrou - analýza Detroit: Become Human

Between movie and videogame - analysis of Detroit: Become Human

Anotace:
Práce se zabývá historickou kontextualizací videohry Detroit: Become na vybraných příkladech z dějin interaktivního filmu. V následné analýze za pomoci metody MDA na příkladech ukazuje soulady a rozpory mezi jednotlivými prvky videohry, které konstituují její narativní estetický model.
Abstract:
Thesis historically contextualizes video game Detroit: Become Human in the context of history of interactive movies and cinema. In subsequent analysis it uses the MDA aproach to to describe consistentcies and discrepancies between individual components of the video game, which constitute its narrative aesthetical model.
 

Klíčová slova

kinoautomat

Klíčová slova

videohry

Klíčová slova

Cage David 1969-

Klíčová slova

interaktivní film

Klíčová slova

analýzy

Klíčová slova

interaktivní multimédia
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
  • Vedoucí: Helena BENDOVÁ
  • Oponent: Tomáš ORAMUS

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna