Mezi filmem a videohrou - analýza Detroit: Become Human – Jakub Jirka
Jakub Jirka
Bakalářská práce
Mezi filmem a videohrou - analýza Detroit: Become Human
Between movie and videogame - analysis of Detroit: Become Human
Anotace:
Práce se zabývá historickou kontextualizací videohry Detroit: Become na vybraných příkladech z dějin interaktivního filmu. V následné analýze za pomoci metody MDA na příkladech ukazuje soulady a rozpory mezi jednotlivými prvky videohry, které konstituují její narativní estetický model.Abstract:
Thesis historically contextualizes video game Detroit: Become Human in the context of history of interactive movies and cinema. In subsequent analysis it uses the MDA aproach to to describe consistentcies and discrepancies between individual components of the video game, which constitute its narrative aesthetical model.Klíčová slova
kinoautomatKlíčová slova
videohryKlíčová slova
interaktivní filmKlíčová slova
analýzyKlíčová slova
interaktivní multimédia
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Helena BENDOVÁ
- Oponent: Tomáš ORAMUS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Michal Budinský -
Multicast Routing for High-quality Interactive Multimedia
Pavel Troubil -
Využití multimedií a interaktivní tabule při výuce občanské výchovy
Radim Klvač -
Interaktivní parafráze pohádky (Vyprávění příběhu prostřednictvím multimédií. Interaktivní aplikace.)
Lenka ŽALMANOVÁ -
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Markéta KABOURKOVÁ -
Vznik, vzestup, pád a znovuzrození interaktivního filmu
Tomáš Hůsek -
Baladické a archetypálne aspekty slovenského hraného filmu v rokoch 1962-1969
Andrej CHOVANEC -
The Representation of Cultural Identities in the film The Golden Cage
Onur Kara