Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt – Alžběta Ceeová
Alžběta Ceeová
Diplomová práce
Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt
Customer behavior at the point of sale focusing on assessing the attractiveness of selected Lindt in-store product displays
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zákaznické vnímání vybraných typů komunikačních médií v místě prodeje. Teoretické pojmy jako POP/POS materiály, zákazník versus spotřebitel, marketingový mix, chování a myšlenkové pochody zákazníka, byly vysvětleny v první polovině této práce. Praktická část obsahuje popis používaných komunikačních médií značkou Lindt, které byly pro výzkum použity. Zkoumáno bylo …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on customer perception of selected types of product displays at the point of sale. Theoretical concepts such as POP/POS materials, customer versus consumer, marketing mix, behavior and customer's thoughts were explained in the first part of this theses. The practical part contains a description of the product displays for the research used by Lindt. Six different in-store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CEEOVÁ, Alžběta. \textit{Chování zákazníků v~místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zaoqmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace regálového vystavení zboží v supermarketech
Magdaléna Popelková -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová -
Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)
Kristýna Hušáková -
Management lidských zdrojů při řešení změny in-store komunikace v prodejně
Petra Šafránková -
POP komunikace v obchodě ČR
Michaela Sojáková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová