Alžběta Ceeová

Diplomová práce

Chování zákazníků v místě prodeje se zaměřením na zhodnocení atraktivity vybraných vystavení produktů Lindt

Customer behavior at the point of sale focusing on assessing the attractiveness of selected Lindt in-store product displays
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zákaznické vnímání vybraných typů komunikačních médií v místě prodeje. Teoretické pojmy jako POP/POS materiály, zákazník versus spotřebitel, marketingový mix, chování a myšlenkové pochody zákazníka, byly vysvětleny v první polovině této práce. Praktická část obsahuje popis používaných komunikačních médií značkou Lindt, které byly pro výzkum použity. Zkoumáno bylo …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on customer perception of selected types of product displays at the point of sale. Theoretical concepts such as POP/POS materials, customer versus consumer, marketing mix, behavior and customer's thoughts were explained in the first part of this theses. The practical part contains a description of the product displays for the research used by Lindt. Six different in-store …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72734