Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti – Bc. Petr FAJKUS
Bc. Petr FAJKUS
Master's thesis
Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti
Project of the marketing management implementation in the FERN s.r.o. company to improve its competitivenes
Anotácia:
Práce pojednává o postavení marketingu v procesu řízení podnikových aktivit. Teoretická část je zaměřena na popis marketingových nástrojů a zásad marketingového řízení firmy. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na …viacAbstract:
This work deals with position of marketing in business process. The theoretical part is focused on description of marketing mix (4Ps) used on the customer market and the principles of the firm marketing management. Marketing situation analysis is included in it and underlie for the second part of the work. To identify main factors of success of a company, to analyse contemporary position on the market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FAJKUS, Petr. \textit{Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/zathf3/.
Jak správně citovat práci
FAJKUS, Petr. Projekt zavedení marketingového řízení firmy FERN s.r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnik řízený zákazníkem
Marie VOŠTOVÁ -
Koncept učící se organizace aplikovaný na vybraný podnik
Jan Trávníček -
Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik
Dávid Ilavský -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Vliv státního kapitalismu na konkurenceschopnost ekonomických odvětví Brazílie
Markéta Kučerová -
Projekt zefektivnění systému řízení pohledávek ve vybrané společnosti
Marie Sábová -
Projekt řízení čistého pracovního kapitálu ve vybraném podniku
Dominik Di Maio -
Projekt řízení zaměstnaneckých benefitů ve společnosti Lisi Automotive Form a. s.
Gabriela Kulheimová