Margarita Zidarova

Master's thesis

Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications

Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Abstract:
Cílem této práce bylo prozkoumat společenskou odpovědnost firem (CSR) jako nástroj budoucí praxe v oblasti firemní marketingové komunikace. Dalším cílem byla analýza současné praxe CSR v rámci firemní marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na tvorbu hodnot pro firmu a všechny zájmové strany díky spojení těchto dvou disciplín. Dále se práce zabývala možnostmi tvorby potenciální konkurenční …more
Abstract:
The purpose of this study was to investigate Corporate Social Responsibility (CSR) as a contribution tool to the future practices of corporate marketing communications. Another aim was to discover the current practices of CSR within corporate marketing communications with a specific focus on corporate and stakeholder value creation gained through this merging of two disciplines. Finally, the possibility …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2011
  • Supervisor: Gina Cook
  • Reader: Aleš Lisa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28949