Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství – Bc. Aneta ROMPORTLOVÁ
Bc. Aneta ROMPORTLOVÁ
Diplomová práce
Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství
The use of didactic methods in teaching the subject of nursing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních výukových metod v předmětu teorie ošetřovatelství. Teoretická část práce se zabývá výukovými metodami, aktivizačními výukovými metodami a RVP a ŠVP předmětu teorie ošetřovatelství. Praktická část práce obsahuje výzkum, která hodnotí efektivitu didaktických her v porovnání s klasickými výukovými metodami a hodnocení těchto her respondenty.Abstract:
This diploma thesis deals with the use of activating teaching methods in the subject of nursing theory. The theoretical part of the thesis deals with teaching methods, activation teaching methods and FEP and SEP of the subject of nursing theory. The practical part of the work contains research that evaluates the effectiveness of didactic games in comparison with classical teaching methods and the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Heiderová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROMPORTLOVÁ, Aneta. Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Paliativní péče z pohledu studentů středních zdravotnických škol
Gabriela Burianová -
Pohledy a postoje vybraných studentů středních zdravotnických škol v Brně ke COVID-19 infodemii a dezinformacím
Jakub Cýrus -
Psychická zátěž studentů středních zdravotnických škol při praktické výuce
Lucie Jarošová -
Srovnání znalostí poskytování první pomoci studentů středních zdravotnických škol s dtředních škol jiného zaměření
Monika JELÍNKOVÁ -
Znalost studentů zdravotnických škol o činnosti zdravotnické záchranné služby
Daniel GERYK -
Povědomí studentů zdravotnických škol o současném porodnictví
Nikola ŠEJVAROVÁ -
Postoje a znalosti studentů zdravotnických škol ke stáří a ageismu
Hana KAŠTAN -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Daniela Rýglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva