Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství – Bc. Aneta ROMPORTLOVÁ
Bc. Aneta ROMPORTLOVÁ
Master's thesis
Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství
The use of didactic methods in teaching the subject of nursing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních výukových metod v předmětu teorie ošetřovatelství. Teoretická část práce se zabývá výukovými metodami, aktivizačními výukovými metodami a RVP a ŠVP předmětu teorie ošetřovatelství. Praktická část práce obsahuje výzkum, která hodnotí efektivitu didaktických her v porovnání s klasickými výukovými metodami a hodnocení těchto her respondenty.Abstract:
This diploma thesis deals with the use of activating teaching methods in the subject of nursing theory. The theoretical part of the thesis deals with teaching methods, activation teaching methods and FEP and SEP of the subject of nursing theory. The practical part of the work contains research that evaluates the effectiveness of didactic games in comparison with classical teaching methods and the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Heiderová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROMPORTLOVÁ, Aneta. Využití didaktických metod ve výuce předmětu ošetřovatelství. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Professional Courses for Nursing Schools / Teaching Professional Courses for Nursing Schools
Theses on a related topic
-
Paliativní péče z pohledu studentů středních zdravotnických škol
Gabriela Burianová -
Pohledy a postoje vybraných studentů středních zdravotnických škol v Brně ke COVID-19 infodemii a dezinformacím
Jakub Cýrus -
Psychická zátěž studentů středních zdravotnických škol při praktické výuce
Lucie Jarošová -
Srovnání znalostí poskytování první pomoci studentů středních zdravotnických škol s dtředních škol jiného zaměření
Monika JELÍNKOVÁ -
Znalost studentů zdravotnických škol o činnosti zdravotnické záchranné služby
Daniel GERYK -
Povědomí studentů zdravotnických škol o současném porodnictví
Nikola ŠEJVAROVÁ -
Postoje a znalosti studentů zdravotnických škol ke stáří a ageismu
Hana KAŠTAN -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Daniela Rýglová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights