Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením – Mgr. Andrea Vašková
Mgr. Andrea Vašková
Master's thesis
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
The Good Start Method and Its Contribution to Development of Graphomotor Skills in Pupils with Intellectual Disability
Abstract:
Diplomová práce pojednává o efektivním využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením v podmínkách základní školy. Celá práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a výzkumnou. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. První z nich je zaměřena na vymezení a klasifikaci termínu lehké mentální postižení. Popisuje specifika osobností žáků s …moreAbstract:
The thesis deals with effective use of the Good Start method and its contribution to development of graphomotor skills in pupils with mild intellectual disability in primary schools. The thesis consists of two main parts – the theoretical part and experimental part. There are three chapters in the theoretical part. The first one is focused on definition and classification of the term mild intellectual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yv5p2/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠKOVÁ, Andrea. \textit{Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zba0cl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením v souvislosti s kvalitou života na Benešovsku
Martina Bártová