Učitel primárního vzdělávání jako spolutvůrce klimatu ve třídě – Markéta BERGEROVÁ
Markéta BERGEROVÁ
Diplomová práce
Učitel primárního vzdělávání jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Primary teacher as a co-creator of a class climate
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí učitelů primárního vzdělávání ve vytváření a udržování pozitivního klimatu ve třídě. Práce se opírá o teoretické základy a zahrnuje jak kvantitativní, tak kvalitativní výzkum. Analyzuje, jak učitelské postoje, komunikační dovednosti a vyučovací metody ovlivňují atmosféru ve třídě a jak přispívají k vytvoření podporujícího, vzdělávacího a motivujícího prostředí. Důraz …víceAbstract:
This thesis deals with the role of primary education teachers in creating and maintaining a positive climate in the classroom. The work is based on theoretical foundations and includes both quantitative and qualitative research. It analyzes how teacher attitudes, communication skills and teaching methods influence the atmosphere in the classroom and how they contribute to the creation of a supportive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERGEROVÁ, Markéta. Učitel primárního vzdělávání jako spolutvůrce klimatu ve třídě. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Život a postavení učitelů primárního vzdělávání za první Československé republiky a jejich komparace se současností
Kristina Perná -
Sociální sítě a jejich vliv na žáky primárního vzdělávání
Viktorie Cajthamlová -
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Zuzana Poncarová -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Názory učitelů primárního vzdělávání na připravenost dětí na vstup do základní školy
Ivona Válková -
Revize kurikula primárního vzdělávání v kontextu učitele 1. stupně základní školy
Marie Žídková -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková