The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg – Bc. Alexandra FORÉTOVÁ
Bc. Alexandra FORÉTOVÁ
Diplomová práce
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte
Abstract:
The focus of the following master thesis is on the analysis of the internal PR at Deloitte Luxembourg SA. Its aim is to verify the current state of the internal communication in the firm and the level of staff satisfaction with the internal communication and how it is implemented into their work balance programme. By achieving this goal I will be able to give specific proposals on how to make the internal …víceAbstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu interních PR společnosti Deloitte S.A. Luxembourg. Cílem práce je zjistit současný stav interní komunikace v dané firmě a míru spokojenosti zaměstnanců s tím, jak je interní komunikace implementována do běžného pracovního života. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení interní komunikace ve zvolené firmě. Zvolenými pracovními metodami …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2011
Identifikátor:
18375
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORÉTOVÁ, Alexandra. \textit{The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zbcoh6/.
Jak správně citovat práci
FORÉTOVÁ, Alexandra. The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Výzkum spokojenosti zaměstnanců v uhelných společnostech těžební skupiny
Edita Kovaříková -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnosti
Yulia Ermakova -
Výzkum spokojenosti zaměstnanců v různých typech organizací
Lucie Řeháková -
Výzkum spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Monika Pešková -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s prací a systémem odměňování ve vybrané organizaci
Kristýna Langerová -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Výzkum spokojenosti zaměstnanců v průmyslovém podniku
Petra Baraníková