Bc. Petr KAMENICKÝ

Master's thesis

Zavedení nového časopisu na trh

Launching of magazine on the market
Abstract:
Český tiskový trh je doslova zahlcen časopisy mnoha formátů. Trh se pro laiky zdá nepřehledný, přeplněný. Přesto lze na poli časopisů najít místa na trhu, která nejsou ještě obsazena a jsou pro vydavatelské domy natolik zajímavá, že investují peníze na obsazení konkrétního segmentu trhu čtenářů. Najít místo na trhu pánských titulů a úspěšně zavést nový časopis na trh {--} to jsou cíle, které jsem si …more
Abstract:
The media market in the Czech republic is completely overloaded with magazines and journals of many formats. In spite of this situation we can still find some room on our medial market which is not taken yet and this space is very attractive for all publishing houses, which invest money to fill in the concrete segment of readers on the market. Goals of my diploma thesis are - to find this kind of spot …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2015
Identifier: 482

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAMENICKÝ, Petr. Zavedení nového časopisu na trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications

Theses on a related topic