Kateřina Pěničková

Bachelor's thesis

Vliv základních online marketingových nástrojů na prodej jazykových kurzů

The impact of basic online marketing tools on the sales of language courses
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití online marketingu u konkrétního příkladu (prodeje jazykových kurzů). Teoretická část vymezuje pojem online marketing, popisuje jeho historii, vznik, složky a porovnává ho s offline marketingem. Dále teoretická část uvádí, jak využívá online marketing sociální sítě ve svůj prospěch a zmiňuje nejznámější sociální sítě. Na závěr teoretická část vysvětluje, …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of online marketing on a specific example (selling language courses). The theoretical part defines the term online marketing, describes its history, birth and parts and compares it with the offline marketing. The theoretical part also presents how online marketing uses the social networks for its own benefit and mentions the most popular ones. Lastly, this part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: Petra Bedřichová
  • Reader: Zdeněk Vondra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76843