Budování znalosti a image značky Horský pramen – Lucie Finsterlová
Lucie Finsterlová
Bakalářská práce
Budování znalosti a image značky Horský pramen
Building brand awareness and image of Horský pramen
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem …víceAbstract:
This bachelor's work is aimed at creating brand awarness and image of Horský pramen. The main aim of this work is to analyze awareness and image of brand at target group which consists mainly of parents in maternity leave and sportsmen, using results from own on-line questionary. Parents in maternity leave and sportsmen are the main target groups of chosen brand Horský pramen. Other task is to suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41993
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Michal Čech
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Faktory ovlivňující znalost značky vybraných subjektů na českém bankovním trhu
David Červený -
ZNALOST VYBRANÉ ZNAČKY ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY
Michaela Miňovská -
Znalost značky Vím, co jím
Kristýna Dryáková -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
Karolína Ivanovová -
Znalost značek kvality
Simona Galiová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle