Budování znalosti a image značky Horský pramen – Lucie Finsterlová
Lucie Finsterlová
Bachelor's thesis
Budování znalosti a image značky Horský pramen
Building brand awareness and image of Horský pramen
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem …moreAbstract:
This bachelor's work is aimed at creating brand awarness and image of Horský pramen. The main aim of this work is to analyze awareness and image of brand at target group which consists mainly of parents in maternity leave and sportsmen, using results from own on-line questionary. Parents in maternity leave and sportsmen are the main target groups of chosen brand Horský pramen. Other task is to suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41993
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Michal Čech
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41993
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Faktory ovlivňující znalost značky vybraných subjektů na českém bankovním trhu
David Červený -
ZNALOST VYBRANÉ ZNAČKY ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY
Michaela Miňovská -
Znalost značky Vím, co jím
Kristýna Dryáková -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
Karolína Ivanovová -
Znalost značek kvality
Simona Galiová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle