Analýza marketingu rodinného zábavního parku – Michal Hloušek
Michal Hloušek
Bachelor's thesis
Analýza marketingu rodinného zábavního parku
Marketing Analysis of Family Amusement Park
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou marketingu firmy poskytující službu v oblasti zábavy pro děti. Jejím cílem je získat informace a popsat, co daná služba nabízí prostřednictvím aplikace nástrojů marketingového mixu, dále analyzovat internetovou prezentaci firmy, jakými jsou webové a facebookové stránky, a marketingovou analýzou zjistit, do jaké míry jsou zákazníci spokojeni se vším, co firma …viacAbstract:
The Bachelor's Thesis deals with the characteristics of marketing of the company providing services in the field of entertainment for children. Its purpose is to obtain information and describe what a given service offers by applying instruments of a marketing mix, further to analyse its Internet presence, such as website and Facebook page, and through marketing analysis to determine the extent to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Pavlína Stuchlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of External Factors upon the Performance of Majaland Amusement Park
Filip Ducháč -
Zábavní park - dřevěný hrad
Nikola Fojtíková -
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Dopady onemocnění COVID na dětské zábavní parky
Eva Rulíšková -
Studie přestavby historického objektu sýpky v Hluboké nad Vltavou v zábavní park
Petra Vojnarová -
Zábavní parky v Evropě a České republice jako nástroj rozvoje cestovního ruchu
Jiří Husička -
Training system in the Food Division at Cedar Point Amusement Park
Jana Bc. Beránková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan