Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s. – Eva Hůlová
Eva Hůlová
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Marketing communications of Česká spořitelna – penzijní společnost, a.s.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových komunikací České spořitelny – penzijní společnosti, a.s. s cílem zaujmout mladé lidi ve věku 20-35 let a motivovat je ke sjednání penzijního spoření u dané společnosti. Teoretický podklad objasňuje důležité pojmy v oblasti marketingových a komerčních komunikací. Druhá část rozebírá podobu a problematiku současného …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose recommendations on improvement of marketing communications of Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s. in order to attract a young people aged 20-35 years and motivate them to arrange pension savings with the company. The theoretical background clarifies important concepts in the field of marketing and commercial communications. The second part discusses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Adaptační proces v Česká spořitelna - penzijní společnosti, a.s.
Věra Mouralová -
Spotify model: případová studie Česká spořitelna, a.s.
Jan Němec -
Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Aneta Strnadová -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Financial Analysis of "Česká spořitelna"
Assel Kabysheva -
Die Position der Bank Česká spořitelna innerhalb der Bankengruppe Erste Bank
Boris KUBÁNEK -
Česká spořitelna jako Bezpapírová banka v rámci digitální transformace
Lucie Šilhábelová