Eva Hůlová

Bakalářská práce

Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.

Marketing communications of Česká spořitelna – penzijní společnost, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových komunikací České spořitelny – penzijní společnosti, a.s. s cílem zaujmout mladé lidi ve věku 20-35 let a motivovat je ke sjednání penzijního spoření u dané společnosti. Teoretický podklad objasňuje důležité pojmy v oblasti marketingových a komerčních komunikací. Druhá část rozebírá podobu a problematiku současného …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose recommendations on improvement of marketing communications of Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s. in order to attract a young people aged 20-35 years and motivate them to arrange pension savings with the company. The theoretical background clarifies important concepts in the field of marketing and commercial communications. The second part discusses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79432