Bc. Lenka Horníková

Master's thesis

Marketingové inovace v přímém prodeji

Marketing innovation in the direct sales
Anotácia:
Přímý prodej patří k nejstarším formám prodeje. Dříve směnný obchod, dnes zdánlivě jednoduchá rovnice, prodejce – zákazník, rovná se ve skutečnosti tvrdé práci a obchodnímu drilu. Tato diplomová práce se dostane přímému prodeji, jeho inovacím a manipulaci bez obalu pod kůži.
Abstract:
Direct sale is one of the oldest type of sale. Earlier barter exchange, nowadays seemingly easy equation, salesman - customer, but in fact it's all about hard work and business skills and drill. This thesis is about direct sale, its inovation and manipulation straight-out under the skin.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
  • Vedúci: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní