Bc. Lenka Horníková

Master's thesis

Marketingové inovace v přímém prodeji

Marketing innovation in the direct sales
Abstract:
Přímý prodej patří k nejstarším formám prodeje. Dříve směnný obchod, dnes zdánlivě jednoduchá rovnice, prodejce – zákazník, rovná se ve skutečnosti tvrdé práci a obchodnímu drilu. Tato diplomová práce se dostane přímému prodeji, jeho inovacím a manipulaci bez obalu pod kůži.
Abstract:
Direct sale is one of the oldest type of sale. Earlier barter exchange, nowadays seemingly easy equation, salesman - customer, but in fact it's all about hard work and business skills and drill. This thesis is about direct sale, its inovation and manipulation straight-out under the skin.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2015
  • Supervisor: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní