Marketingové inovace v přímém prodeji – Bc. Lenka Horníková
Bc. Lenka Horníková
Master's thesis
Marketingové inovace v přímém prodeji
Marketing innovation in the direct sales
Anotácia:
Přímý prodej patří k nejstarším formám prodeje. Dříve směnný obchod, dnes zdánlivě jednoduchá rovnice, prodejce – zákazník, rovná se ve skutečnosti tvrdé práci a obchodnímu drilu. Tato diplomová práce se dostane přímému prodeji, jeho inovacím a manipulaci bez obalu pod kůži.Abstract:
Direct sale is one of the oldest type of sale. Earlier barter exchange, nowadays seemingly easy equation, salesman - customer, but in fact it's all about hard work and business skills and drill. This thesis is about direct sale, its inovation and manipulation straight-out under the skin.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/napc9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedúci: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
An Innovation in the Marketing Communications Strategy for the Brand 34R BMX
Martin KOŇAŘÍK -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová -
Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy
Helena Fabini -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová