Bc. Michaela Valášková

Bakalářská práce

Vliv země původu produktů na jejich prodejnost

Country of origin effect on a product's marketability
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reputaci země původu, a jaký má vliv na vnímání spotřebitelem. Cílem je zkoumání možnosti, zda zákazník může mít preferenci ve výrobcích českého původu nebo naopak zahraničního. Protože mohou vykazovat různé stupně kvality. V teoretické části bakalářské práce popisuje komunikační mix, další kapitoly pojednávají o in-store marketingu a nákupním rozhodovacím procesu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on country of origin image and its influence on consumer’s product perception. The aim is to examine possibilities of preference that consumers can have in Czech products or products made in abroad. Because they may have a different quality grade. The theoretical part of the thesis describes a communication mix, the next chapters consists of in-store marketing and consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní