Vliv země původu produktů na jejich prodejnost – Bc. Michaela Valášková
Bc. Michaela Valášková
Bakalářská práce
Vliv země původu produktů na jejich prodejnost
Country of origin effect on a product's marketability
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reputaci země původu, a jaký má vliv na vnímání spotřebitelem. Cílem je zkoumání možnosti, zda zákazník může mít preferenci ve výrobcích českého původu nebo naopak zahraničního. Protože mohou vykazovat různé stupně kvality. V teoretické části bakalářské práce popisuje komunikační mix, další kapitoly pojednávají o in-store marketingu a nákupním rozhodovacím procesu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on country of origin image and its influence on consumer’s product perception. The aim is to examine possibilities of preference that consumers can have in Czech products or products made in abroad. Because they may have a different quality grade. The theoretical part of the thesis describes a communication mix, the next chapters consists of in-store marketing and consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m1axz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
Veronika Procházková -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
Filip Vít -
Vnímání země původu automobilů a automobilových značek u českých zákazníků
Petr Poláček -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Petra Hartmanová -
Zákaznické preference a země původu
Josef Koucký