Tereza ŠULANOVÁ

Bachelor's thesis

Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří

Customers satisfaction in the selected Tesco Klášterec nad Ohří store
Abstract:
Práce se zabývá spokojeností zákazníků ve vybrané prodejně Tesco v Klášterci nad Ohří. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou zákazníci spokojeni s jednotlivými faktory a atributy vybrané prodejny a prokázat, který z těchto faktorů nejvíce ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků. Dílčím cílem je pak zjistit spokojenost s věrnostním programem Tesco Clubcard a také určit, který typ zákazníka …more
Abstract:
The work deals with customer satisfaction in a selected Tesco store in Klášterec nad Ohří. The main aim of the thesis is to find out to what extent customers are satisfied with individual factors and attributes of the selected store and demonstrate which of these factors most influences the overall customer satisfaction. The partial goal is to determine satisfaction with the Tesco Clubcard loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠULANOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická