Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří – Tereza ŠULANOVÁ
Tereza ŠULANOVÁ
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Customers satisfaction in the selected Tesco Klášterec nad Ohří store
Abstract:
Práce se zabývá spokojeností zákazníků ve vybrané prodejně Tesco v Klášterci nad Ohří. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou zákazníci spokojeni s jednotlivými faktory a atributy vybrané prodejny a prokázat, který z těchto faktorů nejvíce ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků. Dílčím cílem je pak zjistit spokojenost s věrnostním programem Tesco Clubcard a také určit, který typ zákazníka …moreAbstract:
The work deals with customer satisfaction in a selected Tesco store in Klášterec nad Ohří. The main aim of the thesis is to find out to what extent customers are satisfied with individual factors and attributes of the selected store and demonstrate which of these factors most influences the overall customer satisfaction. The partial goal is to determine satisfaction with the Tesco Clubcard loyalty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULANOVÁ, Tereza. \textit{Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/zc9ub4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠULANOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová