Tereza ŠULANOVÁ

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří

Customers satisfaction in the selected Tesco Klášterec nad Ohří store
Anotace:
Práce se zabývá spokojeností zákazníků ve vybrané prodejně Tesco v Klášterci nad Ohří. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou zákazníci spokojeni s jednotlivými faktory a atributy vybrané prodejny a prokázat, který z těchto faktorů nejvíce ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků. Dílčím cílem je pak zjistit spokojenost s věrnostním programem Tesco Clubcard a také určit, který typ zákazníka …více
Abstract:
The work deals with customer satisfaction in a selected Tesco store in Klášterec nad Ohří. The main aim of the thesis is to find out to what extent customers are satisfied with individual factors and attributes of the selected store and demonstrate which of these factors most influences the overall customer satisfaction. The partial goal is to determine satisfaction with the Tesco Clubcard loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠULANOVÁ, Tereza. Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická