Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen – Bc. Eliška Phamová
Bc. Eliška Phamová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen
Marketing Communication Project of Epopeia - Make It Happen Company's Online Platform
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace online platformy portugalské společnosti. Hlavním cílem práce je projekt marketingové komunikace platformy s užším zaměřením na rozvoj projektu tištěného magazínu. Teoretická část práce vysvětluje důležité pojmy marketingové komunikace její analýzy a význam sociálních sítí v marketingu. V praktické části práce je provedena Porterova analýza …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of online platform's marketing communication at a Portuguese company. The main goal of this work is marketing communication project with a closer focus on developing a printed magazine. The theoretical part of the thesis explains important concepts of marketing communication, its analysis, and the importance of social media in marketing. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAMOVÁ, Eliška. \textit{Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/zcmxfj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Phamová, Eliška. Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot