Bc. Adam Mlýnek

Master's thesis

Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Viral Marketing in Brewing Industry
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový …more
Abstract:
This thesis focuses on viral marketing problematics and its application in brewery campaigns. The necessary theoretical basis of viral marketing is introduced first in the thesis. It is followed by an analysis which is focused on a comparison of chosen viral video cam-paigns within the beer industry. Marketing analysis that studies key factors of individual campaigns within the general public is a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mlýnek, Adam. Virální marketing v pivovarnickém průmyslu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe