Multimediální aplikace pro výuku intonace – Eva STRNADOVÁ
Eva STRNADOVÁ
Bakalářská práce
Multimediální aplikace pro výuku intonace
Multimedia Application for Intonation Training
Anotace:
Práce se zabývá multidisciplinárním tématem výuky intonace a sluchové analýzy s podporou moderních technologií. V první části stručně popisuje podobu intonačního a rytmického výcviku v ČR a obecné požadavky kladené na intonační aplikace, včetně charakteristiky tří nejznámějších softwarových produktů. Následně se zabývá procesem vývoje webové multimediální aplikace vycházející z tonální písňové metody …víceAbstract:
Subject of this thesis is education of Sight Singing and Ear Training supported by advanced technology. The first section briefly describes the convention of intonation and rhythmic training in the Czech Republic and also the general requirements for Ear Training software. There are described three well-known applications used for this purpose. Second part of thesis deals with the development process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Kubrický, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRNADOVÁ, Eva. Multimediální aplikace pro výuku intonace. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza školského systému Spojených států amerických zaměřená na výuku hudební výchovy ve státě Texas
Michaela Mrštíková -
GIOACHINO ROSSINI: STABAT MATER. Analýza díla a její následné využití v hodinách hudební výchovy na základních školách.
Tomáš Chloupek -
Analýza učebnic hudební výchovy na prvním stupni základní školy
Kristýna Šindelková -
Komplexní analýza role moderní populární hudby v učebnicích hudební výchovy využívaných na přelomu 80. a 90. let 20. století
Helena RYCHETSKÁ -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Komparační analýza současných českých učebnic hudební výchovy pro 6. - 9. ročník a odpovídající ročníky víceletých gymnázií
Naděžda KOTRNETZOVÁ -
Analýza a komparace kurikulárních dokumentů pro hudební výchovu v primárním vzdělávání v České republice a Tennessee, USA
Klára SKOPALOVÁ -
Analýza a srovnání hudební výchovy v České a Rakouské republice
Barbora KLUKANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva