Virtuální kolaborativní trénink průmyslových procesů – Bc. Kryštof KORTUS
Bc. Kryštof KORTUS
Master's thesis
Virtuální kolaborativní trénink průmyslových procesů
Virtual Collaborative Industrial Process Training
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na vývoj a implementaci aplikace pro virtuální kolaborativní trénink průmyslových procesů, využívající technologii virtuální reality na platformě Android pro zařízení Meta Quest 2 a Meta Quest 3. Cílem je poskytnout efektivní, bezpečný a interaktivní způsob tréninku bez fyzických rizik spojených s reálným průmyslovým prostředím. Práce přináší nové poznatky o integraci VR …viacAbstract:
This thesis focuses on the development and implementation of an application for virtual collaborative training of industrial processes, utilizing virtual reality technology on the Android platform for Meta Quest 2 and Meta Quest 3 devices. The goal is to provide an effective, safe, and interactive method of training without the physical risks associated with real industrial environments. The work brings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petr Hořejší, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORTUS, Kryštof. Virtuální kolaborativní trénink průmyslových procesů. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Mechanical EngineeringMaster programme / odbor:
Industrial Engineering and Management / Industrial Engineering and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Rusko-ukrajinská válka v diskurzu ústředních představitelů UPC a RPC
Julija Dumenko -
Reaktivní práškové kompozity (RPC)
Miroslav Gabko -
Refactoring aplikácie pomocou RPC Internet Communications Engine
Sára Göblová -
RPC rozhraní pro přístup k datům v knihovně ImageJ2
Pavol Majchrák -
Studium hydratace RPC (Reactive Powder Concretes) v hydrotermálních podmínkách
Tereza Dvořáková -
Betony na bázi reaktivních prášků (RPC) s redispergovatelnými práškovými polymery
Nela Ondrůšková -
Betony na bázi reaktivních prášků (RPC) s polymerními latexy
Ludmila Petrů