Matěj BATKO
Bachelor's thesis
teleshopping deluxe
teleshopping deluxe
Abstract:
Ve své práci řeším problematiku reklamy. Její funkčnost, vizualita následky v estetice. Celou reklamu podrobně studují, především její vizuální detail, jako barevnost, střih, zvuk a mou vlastní expresivní tvorbou, pomocí video instalace záměrně vytahuji, mě osobně ty největší vizuální taktiky reklam dnešní doby. Jsem toho názoru, že dnešní reklamy od těch , dnes již zapomenutých, jako například secesní …moreAbstract:
In my work I deal with the issue of advertising. Its functionality vizualitua consequences in aesthetics. All advertising detailed studies, particularly its visual detail, such as color, editing, sound and my own expressive work, using video installations purposely pull out, me personally, the greatest visual taktyky ads today. I am of the opinion that today's ads from those now forgotten, such as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Accessible from:: 14. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Jiří Surůvka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BATKO, Matěj. teleshopping deluxe. Ostrava, 2015. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsBachelor programme / field:
Visual Arts / Intermedia Art
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.