Matěj BATKO
Bachelor's thesis
teleshopping deluxe
teleshopping deluxe
Anotácia:
Ve své práci řeším problematiku reklamy. Její funkčnost, vizualita následky v estetice. Celou reklamu podrobně studují, především její vizuální detail, jako barevnost, střih, zvuk a mou vlastní expresivní tvorbou, pomocí video instalace záměrně vytahuji, mě osobně ty největší vizuální taktiky reklam dnešní doby. Jsem toho názoru, že dnešní reklamy od těch , dnes již zapomenutých, jako například secesní …viacAbstract:
In my work I deal with the issue of advertising. Its functionality vizualitua consequences in aesthetics. All advertising detailed studies, particularly its visual detail, such as color, editing, sound and my own expressive work, using video installations purposely pull out, me personally, the greatest visual taktyky ads today. I am of the opinion that today's ads from those now forgotten, such as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zverejniť od: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Jiří Surůvka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BATKO, Matěj. teleshopping deluxe. Ostrava, 2015. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Intermedia Art
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.