Patrik Feist
Bachelor's thesis
Podpora víkendových pobytů v Brně
The support for weekend stays in Brno
Abstract:
Bakalářské práce je zaměřena na navržení strategie (doporučení) pro podporu víkendové návštěvnosti města Brna. Teoretická část se blíže zaměřuje na oblast cestovního ruchu, marketingu v cestovním ruchu, strategického marketingu a na oblast marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu návštěvnosti Brna, odhalení profilu současného návštěvníka. Práce dále obsahuje analýzu …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the designing of the strategy (recommendation) for the support of weekend stays in Brno. The theoretical part concentrates on tour-ism, tourism marketing, strategic marketing and marketing mix. In the practical part is an analysis of the current state of attendance in Brno, revealing profile of present-day visitor. The thesis also includes an analysis of current offers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Astrida Peruthová, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Promotion of Tourist Destination - the Case of Cyprus
Apostolos Podinas -
Promotion of Tourist Destination - the Case of Nepal
Sabina Tandukar -
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Michaela Lagínová -
Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu na Tchaj-wanu
Hana Benešová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights