Bc. Lucie Kulhánková

Bachelor's thesis

Digital Fashion – móda, která neexistuje

Digital Fashion - fashion that doesn't exist
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem digitální módy (Digital Fashion), módou určenou výlučně pro online prostor. Cílem této práce je zmapovat business model digitální módy, a to od producenta, přes dílo (zboží) až po příjemce. Konkrétně se bude jednat o analýzu marketingu, produkce a nastavených vztahů s klienty vybraných módních značek zabývajících se digitální módou. Pozornost bude věnována také …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of digital fashion, fashion designed exclusively for the online space. The aim of this thesis is to map the business model of digital fashion, from the producer, through the work (goods) to the recipient. Specifically, it will be an analysis of the marketing, production and set relationships with clients of selected fashion brands dealing with digital fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Svatava Doubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media