Bc. Lucie Kulhánková

Bachelor's thesis

Digital Fashion – móda, která neexistuje

Digital Fashion - fashion that doesn't exist
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem digitální módy (Digital Fashion), módou určenou výlučně pro online prostor. Cílem této práce je zmapovat business model digitální módy, a to od producenta, přes dílo (zboží) až po příjemce. Konkrétně se bude jednat o analýzu marketingu, produkce a nastavených vztahů s klienty vybraných módních značek zabývajících se digitální módou. Pozornost bude věnována také …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of digital fashion, fashion designed exclusively for the online space. The aim of this thesis is to map the business model of digital fashion, from the producer, through the work (goods) to the recipient. Specifically, it will be an analysis of the marketing, production and set relationships with clients of selected fashion brands dealing with digital fashion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Svatava Doubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media