Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích – Bc. Andrea Kramecová
Bc. Andrea Kramecová
Diplomová práce
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Marketing mix of an e-shop on various national markets
Abstract:
The diploma thesis concentrates on the analysis and investigation of possibilities of applying marketing tools from the point of view of service-oriented marketing mix 7C. It analyzes the various tools of the marketing mix used in the e-shop. Special attention is paid to the means of promoting marketing activities offered by web development (webdesign, web analytics, A/B testing, etc.). On a specific …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a zisťovaním možností uplatnenia marketingových nástrojov z pohľadu servisne orientovaného marketingového mixu 7C. Analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu využívané v prostredí internetového obchodu. Zvláštnu pozornosť venuje prostriedkom na podporu marketingových aktivít, ktoré ponúka webový vývoj (webdesign, webová analytika, A/B testovanie, apod.). Na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c4blt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič