Bc. Vojtěch Žák

Master's thesis

Efekt primingu v marketingovém prostředí

Priming Effect in Marketing Environment
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá efektem primingu v marketingovém prostředí, konkrétně tím, jak je efekt primingu manifestován na landing page sloužící k propagaci fantasy knihy. Cílem práce je zjistit, která landing page vyžadující minimální aktivitu ze strany návštěvníka bude konvertovat lépe: kratší, integrující minimální množství persvazivních technik, nebo delší, integrující větší množství persvazivních …more
Abstract:
The submitted thesis deals with the priming effect in the marketing environment, specifically with its manifestation on the landing page used for promotion of fantasy book. The goal of the thesis is to determine which landing page, that requires the minimal activity from its visitors, will be converting better: short, integrating minimum amount of persuasive techniques, or longer, integrating larger …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
  • Reader: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií