Bc. Vojtěch Žák

Diplomová práce

Efekt primingu v marketingovém prostředí

Priming Effect in Marketing Environment
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá efektem primingu v marketingovém prostředí, konkrétně tím, jak je efekt primingu manifestován na landing page sloužící k propagaci fantasy knihy. Cílem práce je zjistit, která landing page vyžadující minimální aktivitu ze strany návštěvníka bude konvertovat lépe: kratší, integrující minimální množství persvazivních technik, nebo delší, integrující větší množství persvazivních …více
Abstract:
The submitted thesis deals with the priming effect in the marketing environment, specifically with its manifestation on the landing page used for promotion of fantasy book. The goal of the thesis is to determine which landing page, that requires the minimal activity from its visitors, will be converting better: short, integrating minimum amount of persuasive techniques, or longer, integrating larger …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií