Strategie rozvoje malého podniku – Ing. Pavla Hlaváčová
Ing. Pavla Hlaváčová
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje malého podniku
Small company development strategy
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je návrh strategie rozvoje malého podniku. Teoreticko-metodologická část se zabývá definováním základních pojmů a analýz, které jsou v praktické části uplatněny na konkrétním podniku.Abstract:
The subject of this bachelor’s thesis is concept for a small company development strategy. The theoretical-methodological part deals with the definition of basic concepts and analysis that are applied to a specific company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yantd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Jiří Duda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
The Development of the Portrayal of Extraterrestrials in the Invasion Science-fiction Literature over the past Century: From H. G. Wells's The War of the Worlds and A. C. Clark's Childhood's End to Stephenie Meyer's the Host
Jan Svoboda -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
The importance of Small and Medium Business Enterprises to regional development
Jan Vykysalý