Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce – Bc. Petr Košťál
Bc. Petr Košťál
Diplomová práce
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Shopping Theory and the Impact of the COVID-19 Pandemic on Generation X and Z Consumer Behaviour in eCommerce
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací vlivu pandemie COVID-19 na generaci X a generaci Z. Konkrétní zaměření práce je na změny v nákupním chování u eCommerce, která tato pandemie způsobila. Teoretická část práce je zaměřená na vysvětlení pojmů nákupního chování, typologie spotřebitelů a nástroje segmentace. V dalších kapitolách je zakotvena charakteristika generace X a Z, vliv pandemie COVID …víceAbstract:
This thesis is concerned with identifying the impact of the COVID-19 pandemic on Generation X and Generation Z. The specific focus of the thesis is on the changes in eCommerce shopping behavior that this pandemic has caused. The theoretical part of the thesis focuses on explaining the concepts of shopping behavior, consumer typology and segmentation tools. In the following chapters, the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e1u9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků
Tereza Lorenzová -
Etické nakupování
Eliška Pavlíková -
Spotřební chování v bezobalovém obchodě
Adéla Pyšová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi