Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou – Bc. Kristýna BECHOVÁ
Bc. Kristýna BECHOVÁ
Diplomová práce
Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou
Comparison of classic user testing of websites to eye-tracking testing
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na výzkum webových stránek pomocí testování oční kamerou a klasickým uživatelským testováním. Hlavním cílem této práce je výzkum webových stránek těmito metodami, porovnání těchto dvou metod a vytvoření návrhů na zefektivnění webových stránek. Metodami výzkumu je samotný experiment a dále zúčastněné pozorování výzkumníka, dotazování v podobě standardizovaného dotazníku …víceAbstract:
The presented work is focused on the websites research using eye tracking testing and classical user testing. The main goal of this work is to research websites by these methods, compare these two methods and make suggestions for streamlining the websites. The research methods are the experiment and further participant observation of the researcher, questioning in the form of a standardized SUPR-Q …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BECHOVÁ, Kristýna. Porovnání klasického uživatelského testování www stránek a testování oční kamerou. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání klasického uživatelského testování WWW stránek a testování oční kamerou
Tereza FORMÁNKOVÁ -
Uživatelská testování vyhledávacích nástrojů pro prostorová data
Nikola Koktavá -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Michaela Vejsadová -
Webový informační systém pro marketingový výzkum
Martin Holoubek -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Analýza možností využití eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii.
Marek SPURNÝ -
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek