Výskyt naučené bezmocnosti mezi žáky střední odborné školy z pohledu učitelů – Bc. Dorota Kramárová
Bc. Dorota Kramárová
Bakalářská práce
Výskyt naučené bezmocnosti mezi žáky střední odborné školy z pohledu učitelů
Occurence of learned helplessness among students of secondary vocational schools from the view of teachers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je fenomén naučené bezmocnosti mezi žáky střední odborné školy z pohled učitelů. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s tématem práce a rešerše odborné, převážně zahraniční literatury, která se zabývá fenoménem naučené bezmocnosti. Teoretická část dále obsahuje deskripci prvních výzkumů, které byly prováděny na zvířatech a následně lidech a koncept naučené …víceAbstract:
Topic of the thesis is the phenomenon of learned helplessness among students of secondary vocational schools from the view of teachers. Theoretical part defines basic concepts related to the topic of the work and research expertise of especial-ly foreign literature that explores the phenomenon of learned helplessness. The-oretical part also contains a description of the first studies that have been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Krajčíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMÁROVÁ, Dorota. \textit{Výskyt naučené bezmocnosti mezi žáky střední odborné školy z~pohledu učitelů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ze5pxe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Ženy s Downovým syndromem v období adolescence a mladší dospělosti
Doris Hanusová -
Seberegulace v sociální oblasti v kontextu zvládání zátěže, self-esteem a self-efficacy v období pozdní adolescence
Andrea Řezníčková -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Faktory pozitivního vývoje v dětství a dospívání: Vztah výchovy, spánku a vývoje sebekontroly v raném dospívání
Barbora Plisková -
Dospívání z pohledu osob s koktavostí
Hilda Pešlová -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Dospívání na pozadí rozvratu v románech 30. let
Eva Levayová -
Psychologické problémy dospívání
Kristýna Máchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva