Lucie Janíčková

Master's thesis

Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace

Retail marketing in T-Mobile during the time of digitalization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá retail marketingem ve společnosti T-Mobile. V teoretické části autorka nejprve věnovala pozornost retail marketingu jakožto součásti marketingu. Následně jsou vysvětleny pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza, zákaznická cesta, marketingové a komerční komunikace s důrazem na nové technologie a digitální média využívaná v místech prodeje. V praktické části je úvodní kapitola …more
Abstract:
The diploma thesis deals with a topic of retail marketing which is practically applied to a T-Mobile company. Firstly, in the theoretical part, retail marketing is defined as a part of marketing. Further on, the concepts such as marketing mix, SWOT analysis, customer journey, marketing and commercial communications, new technologies and digital media are explained. In the practical part, the introductory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Roman Maršík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72343